فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رویای پرداخت جریمه ویلموتس از مطالبات ایران در این نهاد را بر باد داد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
دادگاه عالی مادرید امروز حکم صادر شده علیه وینیسیوس را تایید کرد و ستاره برزیلی باید به نایکی 4.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که به دلیل غرامت بالایی که یووه برای اخراج مکس آلگری باید به وی بپردازد، اخراج این مربی چیزی نزدیک به غیرممکن خواهد بود.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
بایرن مونیخ به دنبال دریافت غرامت مالی از یولیان ناگلزمان است که چندی پیش از این باشگاه اخراج شد و حالا مورد توجه چلسی و تاتنهام قرار گرفته است.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
رئیس دومای روسیه می گوید باید تحقیقات بین المللی درباره انفجار خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه صورت گیرد.
براساس بندی در قرارداد دنی آلوز با باشگاه پوماس مکزیک، او به دلیل رسوایی اخلاقی باید 4.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
در همه گواهی‌های پزشکی ارائه‌شده باید نوع بیماری، تاریخ آغاز و پایان استراحت، مدت زمان بستری در بیمارستان (یا استراحت در منزل) به تفکیک و با صراحت مشخص شده و نیز ممهور به مهر پزشک معالج باشد.
باشگاه بارسلونا به بازیکنی که تنها 17 دقیقه با پیراهن آبی اناری به میدان رفت، باید 7.7 میلیون یورو غرامت بدهد.
بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
دولت لهستان می گوید از کانال سازمان ملل پیگیر دریافت غرامت جنگ جهانی دوم از آلمان است.
رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی ورزش گفت: رفتار لوکادیا نهایتا غیبت غیر موجه است؛ باشگاه پرسپولیس باید طرح دعوا کند تا بتوانند حقشان را بگیرند.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین در پیامی توییتری مدعی شد که جنگ اوکراین درنهایت یک برنده دارد و روسیه باید از اوکراین خارج شود و غرامت بدهد.
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد برای بهبود شرایط افغانستان، آمریکا باید سرمایه‌ها و اموال بلوکه‌شده افغانستان را آزاد کند و به خاطر بیش از ۲۰ سال اشغال‌گری و حضور مخرب به این کشور غرامت بدهد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، به شایعات اخراج این بازیکن از پی اس جی واکنش نشان داد.
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ